Dienstag, 13. September 2011

Bucuresti 552!

Weekendul trecut s-au serbat in centru Zilele Bucurestiului, prilej sa ies din nou cu ai mei si sa ne facem putin de cap. Sincer sa fiu anul acesta organizatorii parca s-au autodepasit pentru a marca cei 552 de ani care au trecut de la prima atestare documentara a capitalei noastre. Multi spun ca nu e un oras prea spectaculos sau ca nu are foarte multe lucruri de aratat in comparatie cu alte metropole dar eu nu sunt de aceeasi parere cu ei.
Revenind la evenimentul in sine, mie mi-au placut cel mai mult Noaptea Filmelor Romanesti si manifestarile care au avut loc in Centrul Vechi. A fost o atmosfera frumoasa, iar bucurestenii merita din plin asta.
Furat de peisaj era aproape sa uit ca a doua zi trebuie sa depun declaratia 112. Daca nu era un coleg contabil cu mine nu cred ca-mi aduceam aminte pana azi de declaratia 112. Asta ar fi fost o mica ironie a sortie, ca eu care in trecut le faceam reprosuri celor care intarziau cu declaratia 112 sa ajung exact in aceeasi situatie. Bine ca am colegi treaba si nu a fost cazul!
Astfel pot spune ca mi-am incheiat weekendul intr-o companie foarte placuta in locul pe care il iubesc cel mai mult!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen