Donnerstag, 29. September 2011

Prea mult in fata calculatorului!

Recunosc ca uneori imi petrec destul de mult timp in fata calculatotului ceea ce nu este un obicei foarte sanatos dar de cele mai multe ori pur si simplu nu am incotro.
Asta mai ales ca in mare parte a timpului stau in fata monitorului din interes de serviciu. De cand facem depunere declaratii online calculatorul e cu atat mai important pentru mine. Asta pentru ca in acest mod imi usurez mult munca. Toti colegii mei prefera procedura de depunere declaratii online nu doar pentru ca sunt nevoiti sa recurga la ea, dar mai ales ca le aduce reale beneficii.
Pe langa faptul ca fac adesea depunere declaratii online mai am uneori de intocmit anumite rapoarte care si ele imi iau ceva timp.
Seara dupa serviciu in mod evident dupa ce mananc dau un tur al siteurilor mele favoritate lucru care in general imi ia minim doua ore. Iata asadar cum se duce buna parte a zilei in fata calculatorului.
Norocul meu ca imi place foarte mult sa ies in natura cu prietenii sau sa fac sport de cate ori se poate pentru ca altfel as fiavut un stil de viata foarte sedentar!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen