Freitag, 9. September 2011

Servicii imbunatatite!

M-am obisnuit de aproape un an sa fac depunere declaratii online si pot spune ca acest lucru imi prinde bine deoarece am din ce in ce mai mult de lucru si chiar nu mai am timp de pierdut pe la administratiile financiare.
Am citit undeva ca in Romania demersurile de depunere declaratii online s-au inmultit foarte mult in ultima vreme ceea ce se pare ca e un lucru pozitiv. Faptul ca toti contribuabilii mari si mijlocii au fost practic obligati prin lege sa isi procure un certificat digital a favorizat in mod evident procesul de depunere declaratii online. Eu sunt de parere ca era timpul ca o schimbare de genul asta sa se petreaca si in tara noastra dupa foarte multi ani in care sistemul administrativ a cam stagnat. Poate sunt un pic cam aspru dar e doar o parere personala. Oricum, e clar ca serviciile publice au foarte mare nevoie de modernizare pentru a putea sa faca fata cerintelor.
Cred ca si pentru autoritati era important sa scape de cantitatile imense de hartie de care trebuiau sa aiba grija pana acum si sa tina o multime de angajati la ghisee cat in timpul asta pot fi utili in alta parte.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen