Dienstag, 20. September 2011

Saptamana trecuta

Cam acum o saptamana imediat dupa micul dejun am vazut ca la televizor era o emisiune cu tema depunere declaratii online. Ce coincidenta, mi-am spus eu! Sa dau de asa ceva chiar in ziua cand si eu am de facut depunere declaratii online. M-am uitat putin si se discutau lucruri destul de interesante pot spune chiar ca am aflat si noutati. Se pare ca pana la urma procedura de depunere declaratii online se va generaliza mult mai rapid decat ma asteptam eu. Asta e, se pare ca tehnologia se raspandeste cu o viteza pe care nu prea o putem prevede. Dupa emisiune, m-am dus la serviciu , unde in pauza, fiind zi de Europa League, am discutat mai mult despre fotbal. Surprinzator, de data asta nu a mai iesit nicio polemica.
Se pare ca starea actuala a fotbalului din Romania i-a domolit si pe cei mai patimasi dintre noi :) Vazand ani la randul atatea esecuri parca iti pierzi usor-usor entuziasmul de la inceput.
Apoi, seara, nu pot spune ca mi-a placut foare mult ce am vazut. Egalul obtinut de Vaslui pe Olimpico impotriva lui Lazio e meritoriu, insa in niciun caz un moment de glorie. Si cu atat mai putin egalul chinuit obtinut de Steaua cu Schalke04!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen