Mittwoch, 3. August 2011

Despre timpul meu liber

Privind in urma, ma amuza teribil modul in care decurgea depunerea declaratiilor fiscale, pana sa imi cumpar un certificat digital calificat. Orele pe care le petreceam ca cozi in fata ghiseelor aveau un caracter cu totul si cu totul aparte. Uneori ma si imprieteneam cu ceilalti frati de suferinta care asteptau sa depuna un document sau altul si se legau conversatii interminabile in care cu totii ne varsam naduful. Faza tare e ca aceste zile veneau exact in perioade cand aveam si la serviciu foarte multe lucruri de facut astfel ca stresul atingea adesea cote maxime.

Cred ca daca nu posedam abilitatea de a face “haz de necaz” cum se spune, o luam razna de-a binelea!
Situatia a devenit alta atunci cand mi-am luat un certificat digital calificat. Principala schimbare a fost timpul castigat. Orele pe care inainte le pierdeam la ANAF le folosesc acum la birou rezolvandu-mi din treburi. E mult mai profitabil si am si eu ceva timp liber in plus. Acest certificat digital calificat pe mine unul m-a ajutat foarte mult.
Ca tot veni vorba de timp liber, tocmai am primit propunerea de la cativa fosti colegi de facultate sa merg sambata cu ei la baschet! Imediat mi-aparut un zambet larg pe fata :) Chiar mi-era dor sa mai incerc cateva aruncari de trei puncte!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen