Mittwoch, 31. August 2011

Un certificat de maxima utilitate

Asemeni multora, am fost surprins cand am auzit de ordinul ANAF cu privire la utilizarea unui certificat digital pentru depunerea declaratiilor fiscale de catre firmele mari si mijlocii. M-am consultat si cu alti amici contabili si am ajuns imediat la concluzia ca e o treaba destul de serioasa si e cazul sa ne interesam cat mai serios in legatura cu acest certificat digital.

Luand legatura telefonic cu una dintre firmele distribuitoare am aflat ca pretul este de 47 de euro plus TVA, iar pentru membrii CECCAR exista oferte speciale. Termenul initial de valabilitate este de un an de zile existand posibilitatea reinnoirii acestei perioade contra sumei de 30 de euro. Tot atunci am aflat ca in afara de depunerea declaratiilor fiscale pot folosi acest certificat digital pentru o multitudine de aplicatii. Spre exemplu se poate participa la licitatiile organizate prin Sistemul Electronic de Achizitii Publice si se pot depune o serie de documente catre ONRC, CNAS, Monitorul Oficial precum si alte institutii publice. Pe langa acestea, un certificat digital poate fi utilizat pentru a securiza orice document in format electronic. Mai ales in corespondenta de afaceri un certificat digital este extrem de util in conditiile in care datele transmise pot avea o importanta majora.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen