Mittwoch, 7. September 2011

Putin timp liber

Dupa ce mi-am depus declaratia 112 si celalalte obligatii pot sta linistit pe finalul lunii. Ca intotdeauna am o gramada de lucruri de facut in aceasta perioada dar e foarte bine ca declaratia 112 o depun electronic, fara sa ma mai stresez prea mult.
Tin minte ca anii trecuti, mai ales in lunile de vara era un calvar sa umblu prin oras sa depun mai stu eu ce acte. Am intuit dela bun inceput ca declaratia 112 in format online va schimba oarecum lucrurile si chiar asa s-a si dovedit.
Ca am scapat deocamdata de lucrurile astea o sa-mi petrec weekendul asa cum imi place mie mai mult, adica stand cu cei dragi sau facand sport.
Chiar am ajuns la concluzia ca urmaresc prea mult sport la televizor, iar eu personal am lasat-o cam moale ceea ce nu-i bine deloc. Inainte parca stiam sa imi organizez mai bine timpul, insa acum parca apar foarte multe lucruri neprevazute. Sotia imi spune ca e semn de imbatranire dar eu nu o cred :)
Ca tot am adus vorba despre familie s-ar putea ca la sfarsitul anului sa-mi vizitez unchiul din America. Asta chiar ar fi ceva interesant!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen