Donnerstag, 8. September 2011

Ma mai mir si eu uneori…

Ieri am aflat ca un prieten si-a incasat o amenda pentru ca nu a depus Declaratia 112 la timp. Mi s-a parut un lucru destul de aiurea mai ales ca isi luase deja un certificat digital si il si folosise de cateva ori. Sincer, mi-a parut rau pentru el dar cam intotdeauna neglijenta se plateste. In tot cazul a avut noroc ca a platit amenda minima in situatiile de acest gen ceea ce nu e o tragedie.
Acum Declaratia 112 se poate depune atat de usor incat e aproape de neinteles sa intarzii inutilsi sa iti mai iei si amenzi pentru asta. La inceputul anului, cand s-a introdus Declaratia 112 se intampla mai des ca oamenii sa intarzie. Cred ca erau niste lucruri oarecum inerente perioadei de inceput cand oamenii inca se inghesuiau la ghiseele ANAF.

Lasand putin subiectul asta deoparte pot spune ca m-a surprins modul in care un eveniment monden (nunta lui Cristi Borcea) a ocupat atentia televiziunilor dedicandu-i-se spatii consistente in aproape toate jurnalele de stiri. Sincer sa fiu, inca nu m-am prins cum poate fi un eveniment ce tine de viata privata a cuiva stire de interes public...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen