Freitag, 30. September 2011

O schimbare adusa Declaratiei 112


In luna care a trecut mi-am depus Declaratia 112 un pic mai tarziu decat de obicei pentru ca ne aglomerasem foare mult cu alte proiecte ce nu mai sufereau amanare. Am avut de atins impreuna cu colegii cateva obiective extrem de importante si ma bucur ca am reusit pe deplin sa ne facem treaba desi nu a fost deloc usor, uneori trebuind sa ramanem si peste program.
Totusi e bine ca mi-am trimis Declaratia 112 in timp util fara sa risc vreo amenda cum s-a intamplat cu cativa cunoscuti ai mei! Asta e, neglijenta se plateste, le-am explicat si lor. Mai ales ca acum poti trimite prin internet foarte multe declaratii fiscale chiar nu mai e niciun disconfort sa te achiti in timp util de aceste obligatii.
Un lucru bun referitor la Declaratia 112 este faptul ca de acum incolo firmele mici o vor putea depune trimestrial.Societatile care vor opta pentru acest nou sistem trebuie sa depuna la ANAF o declaratie de mentiuni. Primul termen fixat de lege pentru acest mod de depunere este data de 25 ianuarie 2012.
Dupa parerea mea e bine ca autoritatile au oferit aceasta posibilitate firmelor mici carora le era greu sa depuna lunar Declaratia 112.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen