Donnerstag, 22. September 2011

Multe de rezolvat intr-o singura zi

Azi inca de dimineata am fost nevoit sa ajung la birou pentru ca au aparut cateva lucruri neprevazute pe care va trebui sa le rezolv impreuna cu alti colegi. Mai intai am trimis cateva informari oficiale unor parteneri importaanti ai firmei. Bineinteles ca am atasat mesajului si semnatura electronica pentru a fi totul asigurat. Ne-am invatat ca de la o vreme incoace sa utilizam mai mereu semnatura electronica in corespondenta oficiala pentru a nu mai intampina unele greutati cu care am avut de-a face in trecut. Unele litigii de acest caz pot aduce serioase prejudicii unei firme si nimeni nu isi doreste sa treaza prin asa ceva. De cand atasam semnatura electronica oricarui document oficial problemele de acest gen practice nu mai exista si ne putem vedea fara grija de alte treburi.
Pe la ora 12 am plecat in oras pentru a vedea cateva spatii unde conducerea firmei se gandeste sa deschida noi puncte de lucru. Unul dintre ele mi-a placut chiar foarte mult fiind destul de central, aproape de Piata Unirii, dar totusi destul linistit. Acum ramane de vazut ce se va decide.
Eu unul abia astept sa inchei ziua de astazi diseara la o bere cu baietii uitandu-ma la meci. Toate bune! :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen