Mittwoch, 20. Juli 2011

De ce prefer semnatura electronica

Acum cateva zile mi-am depus pentru a patra oara declaratia 112 in format electronic. A fost asa cum imi place mie, simplu si eficient. Si acum imi aduc aminte ce cozi interminabile au fost dupa 20 februarie la ANAF sa isi depuna oamenii pentru prima data declaratia 112. O totala harababura! Multi completasera actele gresit si erau redirectionati catre alte ghisee, lucru care evident nu le convenea. Imi aduc aminte ca cei de Fisc chiar au suplimentat numarul birourilor pentru a face fata aglomeratiei create de oamenii veniti sa isi depuna declaratia 112. Cred ca atunci am dat dovada de o rabdare formidabila pentru a ma asigura ca imi rezolv treaba fara probleme.

Dar in aceeasi zi am luat hotararea ca trebuie neaparat sa imi achizitionez un certificat digital ca sa scap de toata bataia asta de cap. Zis si facut! Peste numai o saptamana am intrat deja in posesia certificatului. Mi-am dat seama ca e intr-adevar altceva, imi depun declaratiile fiscal mult mai repede si in conditii de siguranta mai mare cred eu. Astfel, de luna urmatoare declaratia 112 a fost o simpla formalitate nemaifiind nevoit sa pierd ore in sir!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen