Freitag, 15. Juli 2011

Telefonul meu

Deseori imi folosesc telefonul mobil in interes de serviciu, asta fiind si motivul pentru care in ultimii ani am incercat sa imi cumpar terminale GSM destul de performante care sa suporte cat mai multe aplicatii. Ma intereseaza in principal aplicatiile de tip business care imi permit sa vizualizez si sa editez documente in format .doc sau .xls sau sa pot tine deschise cat mai multe adrese de email de exemplu. Fiind contabil m-au interesat in ultimul timp telefoanele de pe care sa pot sa utilizez semnatura electronica. Am vazut ca pentru Apple a fost creata o aplicatie speciala care permite sa fie criptate toate fisierele sau mailurile utilizatorilor de iPhone si iPad. In imprejurari de genul asta iti dai seama cat de utila e semnatura electronica de fapt.

E un lucru foarte important sa-ti protejezi informatiile de serviciu, iar daca poti face acest lucru chiar de pe telefon e cu atat mai bine.
Trebuie sa va spun ca in firma unde lucrez nu sunt singurul in situatia asta. Am colegi mult mai pasionati decat mine de gadgeturi si lucruri de genul asta. Silviu de exemplu stia o gramada de lucruri despre semnatura electronica inca inainte sa fim obligati sa o folosim. E bine totusi ca avem pasiuni care ne sunt si folositoare in viata de zi cu zi!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen