Dienstag, 5. Juli 2011

Mici defecte


Exista persoane care, desi destul de simpatice din fire, au “talentul“ de a te enerva prin faptul ca pur si simplu vorbesc foarte foarte mult, desi uneori e clar ca esti ocupat si n-ai timp de conversatii inutile. Colega de la birou, destul de vorbareata din fire, imi spunea ca e mult mai bine cu noua declaratie 112 si ma intreba ce parere am in legatura cu asta. I-am spus ca in mod evident e de preferat declaratia 112 pentru ca avem de castigat timp si implicit bani nemaifiind nevoiti sa stam la coada pe la mai stiu eu ce ghiseu. Apoi a continuat sa-mi spuna ca stie de la cineva ca in curand se vor mari amenzile pentru cei care depun declaratia 112 cu intarziere. Nu a omis sa-mi spuna nici cum si-a cumparat ea un certificat calificat si cat de incantata e de chestia asta!
Ea continua sa bata campii cu o perseverenta demna de o cauza mult mai buna, iar eu la un moment dat ii intrerup monologul cu o intrebare:
Raluca, ti-am gresit cu ceva?
Colega mirata m-a intrebat zambind amar... am devenit obositoare, nu-i asa?
Totdeauna ti-am admirat perspicacitatea, ii raspund eu!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen