Donnerstag, 7. Juli 2011

Munca si iar munca

Astazi am de gand sa ajung cat mai repede acasa pentru ca mai am un proiect imortant la care lucrez si nu am cum sa il termin altfel. Asta este, probabil ca zilele urmatoare voi dormi foarte putin. Dar nu sunt singurul care lucreaza in contra timp. O cunostinta cauta pe Google cuvintele “obtinere certificat digital” in speranta de a gasi cat mai repede ceva si sa scape de grija pentru ca a inceput deja luna iulie si risca sa aiba unele probleme.

I-am spus ca eu si majoritatea cunoscutilor mei care lucreaza in domeniu am rezolvat problema de obtinere certificat digital cu ceva timp inainte si ca ar fi cazul sa se grabeasca. In tot cazul il inteleg pe colegul meu pentru ca a fost destul de multa vreme plecat din tara, la intoarcere a avut foarte multe lucruri pe cap, astfel incat era inevitabila o situatie de acest gen.
Stiu ca foarte multe persoane s-au interesat in ultimele doua luni de obtinere certificat digital pentru a nu risca amenzi in perioada imediat urmatoare. Am citit undeva ca firmele distribuitoare au avut si oferte special pentru anumite categorii de contribuabili.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen