Mittwoch, 20. Juli 2011

Semna bune

Pot spune ca in ultimele luni mi-a mers foarte bine la serviciu. Desi am trecut prin momente mai complicate in ultimii doi ani se poate spune ca am depasit cu bine perioada de criza cand incasarile incepusera sa scada vertiginos. Nu-i nici un secret faptul ca domeniul vanzarilor a suferit o scadere drastica, multi fiind nevoiti sa-si inchida afacerea din cauza asta. O vreme atmosfera a fost destul de tensionata in cadrul firmei dar pe parcurs, odata cu aparitia semnelor de redresare lucrurile s-au imbunatatit. Trebuie sa recunosc ca cei din echipa de management au luat cateva masuri inspirate astfel incat a fost depasit impasul.
Mai nou, la contabilitate se foloseste semnatura digitala si asta usureaza mult munca. Aceasta semnatura digitala a fost achizitionata intr-un final pentru a nu risca vreo amenda. Dupa ce-am folosit-o am ajuns la concluzia ca semnatura digitala ne ajuta foarte mult, mai ales atunci cand se depun declaratiile fiscale.
Au mai fost angajati si cativa oameni noi care isi fac treaba foarte bine si se poate spune ca sunt un plus pentru firma. S-au integrat perfect printre noi cei mai vechi desi la inceput am avut oarece temeri in privinta asta.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen