Mittwoch, 10. August 2011

Discutii de vara

Usor-usor se apropie ultimele zile si trebuie sa-mi fac declaratia 112 pentru luna iulie. Ar fi culmea ca tocmai eu care le spuneam colegilor cat de utila este declaratia 112 si cat de mult ne ajuta ea sa ajung sa-mi iau amenda ca nu am depus-o la timp! Oricum de luna asta se depune numai online asa ca va fi inca si mai lejer de trimis. Nu trebuie decat sa fim putin atenti cand introducem datele si gata treaba:declaratia 112 e depusa!
Eh...adevarul e ca fiind vara gasim o mie de lucruri de facut inaintea obligatiilor de serviciu.

S-au tras la sorti meciurile echipelor romanesti din cupele europene si multa lume asteapta cu interes partidele sa vedem la ce nivel suntem.
Mie mi-a placut foarte mult cum a jucat Gaz Metan Medias cu nemtii de la Mainz desi foarte putini oameni le acordau vreo sansa. Au fost realmente o surpriza placuta. E reconfortant sa vezi ca uneori calculele hartiei pot fi infirmate prin munca si spirt de echipa. Din pacate astea sunt calitati care apar tot mai rar in fotbalul romanesc.
Sper totusi ca macar 2 echipe sa se califice in grupele Europa League.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen