Montag, 29. August 2011

Un lucru pe care trebuia sa-l facem demult!

Semnatura electronica a fost termenul pe care l-am auzit cel mai des in ultimele luni in firma unde lucrez. Cu totii stiam de ceva timp ca trebuie sa ne procuram acel certificat digital prin care sa cream semnatura electronica dar din pacate nu prea ne-am grabit si am lasat lucrurile oarecum pe ultima suta de metri. Conducerea firmei nu a considerat acest lucru o prioritate si am fost nevoiti sa ne mai chinuim o vreme pe la ghiseele administratiei financiare sau ale ITM-ului. Dar s-a apropiat data de 1 iulie dupa care Declaratia 112 nu se va mai putea depune decat prin semnatura electronica, astfel ca cei din conducere m-au insarcinat pe mine sa ma ocup de achizitionarea certificatului digital. Primul pas a fost sa arunc o privire pe internet sa vad cam de unde pot sa-mi iau acest certificat. Am fost placut surprins sa observ ca pot sa mi-l iau chiar de la banca unde are cont firma noastra. Apoi am descarcat documentele necesare si m-am dus la banca unde o consultanta foarte amabila mi-a explicat cateva lucruri in plus despre semnatura electronica! La doua zile aceeasi persoana m-a sunat spunandu-mi ca certificatul a fost emis. Minunat, mi-am spus! Am senzatia ca ma voi obisnui foarte repede cu semnatura electronica!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen