Donnerstag, 18. August 2011

O companie model

Nu mica mi-a fost mirarea cand urma cu 3-4 luni l-am vazut pe varul meu Marius cautand pe internet informatii despre certificatul digital calificat. L-am intrebat de ce ii trebuie lui un certificat digital calificat si mi-a spus ca cei de la firma unde lucreaza l-au pus pe el sa se intereseze cum se obtine certificatul. El lucreaza la o firma de constructii cu vreo 10 ani vechime si e foarte multumit acolo. Firma a avut o perioada forte buna in urma cu 5-6 ani cand se construiau masiv vile in cartierele rezidentiale dar nici acum nu stau deloc rau pentru ca si in vremuri mai complicate economic, oamenii tot isi construiesc locuinte atunci cand au nevoie. Iar daca ai demonstrat ca iti faci treaba bine si ti-ai facut un portofoliu bun de clienti nu prea ai cum sa ramai fara activitate in domeniul asta. Sunt deci o firma serioasa si de-asta m-am mirat ca nu si-au luat inca de anul trecut un certificat digital calificat.
De asemenea au reusit sa traverseze pana acum aceasta perioada de criza fara sa concedieze vreun angajat ceea ce cred eu spune multe lucruri.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen