Mittwoch, 17. August 2011

Multa munca

Mai e putin si trece si vara asta, am fost atat de ocupat in ultima vreme incat aproape ca nu am observat cat de repede trece timpul. La serviciu am avut o ultima saptamana extrem de agitata incat si pauzele am fost nevoit sa mi le scurtez. In acest an am avut in firma cateva proiecte foarte importante ce ne-au solicitat pe toti destul de mult. La inceput m-am ocupat chiar eu cu procedura de obtinere certificat digital lucru ce s-a dovedit a fi foarte benefic, mai ales pentru cei implicati in contabilitate.

Apoi cu totii am fost nevoiti sa tragem tare pentru a ne atinge cateva obiective lucru care ne-a si reusit in mare parte.
Dupa ce am rezolvat cu procedura de obtinere certificat digital am fost nevoit sa ma informez mai atent cu privire la semnatura electronica si modul cum se foloseste ea pentru ca apoi sa le pot explica si celorlalti colegi.
Daca multi au amanat momentul pentru obtinere certificat digital noi ne-am miscat destul de repede si am avut numai de castigat de pe urma asta pentru ca, asa cum spuneam si mai sus, a simplificat mult modul in care depunem actele necesare la Fisc.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen