Freitag, 5. August 2011

Planuri de weekend

Zilele trecute discutam cu cativa prieteni foarte pasionati de pescuit sa mergem undeva sa ne relaxam putin si bineinteles sa si poata “prinde ceva”. Fara sa stam prea mult pe ganduri am stabilit ca weekendul urmator sa mergem undeva la munte unde se gaseste si ceva pastrav prin zona. Eu unul nu sunt mare amator de pescuit dar amicii mei sunt adevarati profesionisti si mi-au promis ca n-or sa ma lase pana nu “prind gustul” acestui hobby. Unul dintre ei a lucrat si el in contabilitate si m-a intrebat daca am facut demersurile pentru obtinere certificat digital.

Raspunsul meu a fost prompt si i-am spus ca am facut cererea de obtinere certificat digital acum multa vreme si folosesc certificatul de cateva luni bune. Radu era curios in aceasta privinta pentru ca nu mai practica contabilitatea din vara trecuta si voia sa afle ceva mai multe despre acest certificat cu care nu a mai apucat sa lucreze ca si contabil. I-am explicat ca nu-i deloc grea procedura de obtinere certificat digital si mi se pare o idee destul de buna depunerea declaratiilor fiscale in format electronic, cu semnatura digitala atasata.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen