Freitag, 12. August 2011

Un subiect foarte discutat

Am tot auzit in ultima vreme atat la colegi cat si prin presa ca se inmultesc declaratiile electronice si ca institutiile publice din Romania se pregatesc sa implementeze tot mai multe programe prin care cetatenii sa poata interactiona cu ele online. Recunosc ca si mie mi se pare foarte buna idea de depunere declaratii online si chiar m-a ajutat in multe situatii.

Din ce am vazut eu Oficiul National al Registrului Comertului si Inspectoratul Teritorial de Munca s-au miscat foarte bine pana acum si si-au creat aplicatii speciale despre care oamenii se pot informa dinainte pe net si pot face depunere declaratii online. Autoritatile sunt destul de optimiste in ceea ce priveste impactul noilor mijloace de comunicare, atat in functionarea institutiilor cat si in viata de zi cu zi a populatiei, care are nevoie de un sistem administrativ cat mai suplu si eficient, dupa parerea mea.
Cat de repede se vor obisnui romanii cu procedura de depunere declaratii online ne vom lamuri cat de curand cand va trece ceva vreme si vom avea mai multe reactii. Dintre cunostintele mele care sunt implicate in aceasta problema, mai toti opteaza acum pentru metoda de depunere declaratii online, decat sa mai ingroape ca pana acum in acte.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen