Dienstag, 30. August 2011

Ma miram degeaba!


Sincer sa fiu nu ma asteptam sa am atatia cunoscuti care sa foloseasca un certificat calificat. In afara de colegii de la munca si de fostii de la facultate am descoperit ca am si unele rude care utilizeaza frecvent un certificat digital, lucru care m-a surprins, dar numai la inceput. Pentru ca daca este sa ma gandesc logic putin sunt foarte multi oameni care lucreaza la firme private, care sunt nevoiti sa depuna declaratii fiscale sau care isi poarta corespondenta de serviciu prin intermediul internetului. Toate aceste operatiuni au nevoie de siguranta pentru ca altfel pot aparea neplaceri destul de mari. Privind lucrurile din aceasta perspectiva nu mai este atat de surprinzator faptul ca atat de multi oameni stiu ce este un certificat calificat si l-au si utilizat mare parte dintre ei.
Vremurile se schimba foarte repede si nu ar mai trebui sa ma mire multe lucruri care petrec in jurul meu, dar lucruri de genul asta ma cam iau prin surprindere.
Ca tot am adus vorba despre asta, mi-am adus aminte ca mai am si eu de trimis o declaratie pe internet si trebuie sa-i aplic semnatura electronica asa ca imi inchei articolul aici si ma intorc la treaba!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen