Montag, 1. August 2011

Un musafir binevenit!

Aseara am avut placuta surpriza de a primi vizita lui Teo un vechi amic de-al meu, medic la Timisoara actualmente. Omul se arata in forma si volubil ca intotdeauna. Cand l-am intrebat cum ii merge serviciul mi-a spus ca e ok iar acum vreo luna si-a luat si el un certificat digital chiar de la banca unde avea cont. Cica ii trebuie acest certificat digital ca sa-si faca raportarile la CNAS.
Hmm...auzisem eu ca va trebuie si voua un certificat digital dar nu prea stiam pentru ce, ii zic eu!
Fiind amandoi microbisti nu m-am putut abtine sa nu-l intep putin intrebandu-l daca se va mai duce sezonul urmator cu Poli Timisoara in deplasari prin Liga a-III-a! El mi-a intors gluma spunandu-mi ca oricum sunt multe sate pe care nu le-a vazut in Romania si asta-i o ocazie buna!.
Cand am deschis televizorul pe sport.ro am vazut ca era un interviu chiar cu Marian Iancu, presedintele lui Poli. Spunea ca inca mai spera intr-un verdict favorabil al celor de la Tribunalul de Arbitraj Sportiv de la Lausanne.
Macar de s-ar rezolva ceva acolo ca e aiurea rau sa fi aproape campion pe teren si printr-o decizie luata la birou sa te trezesti retrogradat...isi varsa Teo necazul!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen