Montag, 8. August 2011

Starea mea in ultima vreme


Ma uitam de curiozitate pe termenii de achizitie ai certificatului digital calificat si am vazut niste lucruri pe care aproape le uitasem. Timpul zboara foarte repede! Mai sunt doar cateva luni si se face un an de cand mi-am luat un certificat digital calificat si va trebui sa reinnoiesc aceasta perioada cu cateva zile inainte de data limita. Tin minte ca un prieten mi-a spus ca va deveni obligatoriu acest certificat digital calificat si imediat am cautat mai multe detalii pe net. Acest an a fost foarte plin pentru mine dar pana la urma lucrurile au luat o intorsatura pozitiva. :)
Curand voi intra in concediu asa ca incerc sa ma relaxez cat de mult se poate pentru a putea reveni in plina forma.
Imi place munca de contabil, e ceea ce mi-am dorit sa fac dar ca in multe alte domenii si aici se acumuleaza foarte mult stres uneori. Ma impac foarte bine cu colegii, sunt foarte de treaba si pot spune fara sa exagerez ca e intr-adevar o atmosfera de echipa la serviciu si am deposit impreuna multe momente complicate. Cred ca e mare lucru sa poti spune ca te duci mai mereu la serviciu binedispus.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen